Pořádně to rozjedem!

27.02.2013 19:54

Konečně mám všechna očkování za sebou a můžu se pustit do víru psího života! Konečně mě panička pustí na pořádnou psí párty. Hurá! :)

Dneska byla v ordinaci paní doktorka. Pořádně jsem se s ní skamrádil a uštědřil jí několik svých vlhkých pusinek. :) Pak mě ale zradila. Dala mi hned dvě injekce. První se mi vůbec nelíbila, to jsem se trochu vztekal, ale panička je zatím silnější než já, tak mě udržela. Druhou už jsem tedy vydržel lépe. Ale za trest jsem si nechtěl od paní doktorky vzít pamlsek! To jsem jí to dal, co? :)

S paničkou pracujeme pomocí pozitivní motivace. Oba jsme naprostí začátečníci, ale musím říct, že se panička lepší. Je s ní radost pracovat. :D Plánuje o víkendu natočit video, co už všechno spolu umíme. Ještě se musím rozmyslet, zda budu spolupracovat nebo sabotovat. :)

V neděli nás čeká první trénink pod odborným dohledem. Tak uvidíme jestli dostaneme vynadáno nebo budeme pochváleni. 

 

—————

Zpět


Kontakt

panička Veronika