Poprvé v Dobřanech

31.01.2013 11:56

Předevčírem jsem absolvoval svojí první dlouhou cestu vlakem. Nebylo by to cestování, kdyby se neobešlo bez problémů. Panička to asi přitahuje, protože povídala něco o tom, že když vleze do vlaku, tak se musí na dráhách vždycky něco podělat. Mě to tak hrozné nepřišlo. Z Brna do Prahy jsem spal, v Praze se vyvenčil, do Plzně jsem spal a nakonec jsem spal až do Dobřan. Prý někde mezi Plzní a Dobřanama spadly dráty, či co, tak jsme jeli autobusem. Nepoznal jsem rozdíl, všude se spí stejně :)

Kolem paneláku v Dobřanech je trochu víc rušno než v Brně, tak se musím nejprve pořádně rozkoukat. Momentálně je to tu samé bláto a exkrementy. Jo, slezl sníh. Panička jenom kroutí hlavou a myslí si, že je největší blázen, když po mě poctivě sbírá bobíky. 

Všechny obyvatele tohodle bytu jsem přijal do smečky. Podrbají mě, hrajou si se mnou, jenom ty pusinky nechtějí. To si nechá líbit jenom panička. Zvláštní...

Už se těším na léto, až tu budeme trávit prázdniny. Už budu pořádnej pes a budeme moci chodit na dlooouhé procházky :)

 

—————

Zpět


Kontakt

panička Veronika