Cestování vyřešeno?

07.03.2013 11:02

Tak jsme si včera opět s paničkou zacestovali. Pro změnu byla z Plzně výluka, tak jsme se projeli i autobusem. :) Trvalo mi to celkem dlouho, ale nakonec jsem přemluvil paničku, ať není líná a vytáhne foťák. Z vlaku jsem obrázek ještě neměl. :) 

Konečně jsme snad nalezli řešení mého vzteku v MHD. Všechno to bylo způsobeno náhubkem, který mě tlačil! Paničce teda trvalo, než to zjistila. Pořád se rozplývá jak rostu, ale nevšimla si, že mi roste i hlava. Že se nestydí. Nový náhubek je koupen a vyzkoušen. Doma jsem samozřejmě zticha a ani nedutám, když ho mám na nose. Verdikt dám paničce vědět až v neděli ve vlaku. :) Nezapomínám se také tvářit jako nejvíce mučené štěně na světě. :)

Jak mi roste hlava, tak moje uši dělají "psí kusy". Každý den vypadám jinak. :) Panička o mě říká, že teď vypadám jako vořech. Ať si říká co chce, lidem se pořád hrozně moc líbím. Navíc paničku čeká každé ráno překvapení. :)

Čuju ve vzduchu nějakou kulišárnu! Panička určitě zase něco chystá.

—————

Zpět


Kontakt

panička Veronika