15. 3. 2013

15.03.2013 14:23

Já to věděl! Chystalo se na mě spiknutí. Panička mi ostříhala všechny moje drápky. Sice to nebolelo, ale vůbec se mi to nelíbilo. Za úplatky udělám cokoliv, čili i tuto proceduru jsem vydržel v přiměřeném klidu. 

Panička za mnou stále chodí škmerat, ať jí ukážu zoubky. Začal jsem měnit ty ostré štěněcí za pořádné dospělácké. Rostou mi teď krásné bílé zoubky a panička se na ně nemůže vynadívat. Jen mě mrzí, že přicházím o své jehličky. Panička krásně křičí, když jí třeba kousnu do nohy. To je prča! :)

V poslední době se nám vrátila zima. Panička z toho vůbec není nadšená. Já tedy rád běhám venku v jákemkoli počasí. Jenže paničce se teď moc ven nechce. Chodíme akorát na rychlou vycházku a pak si hrajeme doma. Už aby se oteplilo. Mám slíbeno, že pak budeme mnohem více venku. Navíc z té zimy paničku bolí v krku, tak je poněkud nevrlá. Snažím se jí zlepšit náladu svou nekonečnou láskou a miliony vlhkých pusinek. Moc se mi to ale nedaří. Pořád si tak pro sebe něco mrmlá. Ono jí asi i tíží to její učení. Raději jí stále nedávám šanci se k němu dostat. Pokud zrovna neusnu. To se do učení zahrabe a je pak zase nevrlá. Celá moje práce přijde vniveč. No jo, jenže já občas spát potřebuji. Musím vyrůst v pořádného psa a k tomu je spánek zapotřebí.

Dostal jsem nový slušivý postroj. Přesvědčil jsem paničku (a dalo  to opravdu hodně práce), že mi nejvíce sluší červená, takže jiný než červený nechci. I přes to, že panička červenou barvu nemá ráda, musela uznat, že mi opravdu sluší. V módě já se vyznám. :) Hlavní je, že když se rozběhnu, tak se na něm neškrtím jako na obojku. Pořád jsem jen malé štěně a klidnou chůzi stále ještě plně neovládám. Taky rád běhám za rychle se pohybujícíma objektama jako jsou auta, lidé na kolech a běžci. Někdy postačí i listí rozehnané větrem. Bohužel jsem omezován vodítkem, takže následuje vždy rychlá brzda. A za obojek to bylo vskutku nepříjemné. Panička furt žbrblá něco o tom, že mě to odnaučí. Nechápu proč, vždyť je to parádní zábava.

V neděli míříme na další pozitivku. Jsem moc zvědav, co budeme vymýšlet tentokrát. :)

—————

Zpět


Kontakt

panička Veronika